I love tweedehands: deel 2

Ook bij ons in het dorp zit een tweedehandswinkel. Deze is van de Vincentius vereniging en ik was er nog nooit geweest. Hoog tijd dus om er een bezoekje te brengen na mijn vondsten in een andere tweedehandswinkel afgelopen week. En het resultaat mag er wezen! Kijk maar mee wat ik hier vond en kocht:

dsc_0310

Een mooi vestje van het merk ‘Feetje’. Goeie kwaliteit, ziet er nog goed uit, maatje 62.

dsc_0308

Een setje van het merk ‘Noppies’. Niet helemaal mijn stijl, maar voor de prijs kon ik het niet laten liggen. Ook maatje 62.

dsc_0312

Een superleuk shirtje van Disney met een afbeelding van Stampertje en een strikje. Ook weer maatje 62.

dsc_0311

En als laatste dit leuke shirtje met een afbeelding van een koe van de BD-collection (Baby-Dump). Maatje 56.

Maar wat heeft me deze buit nu uiteindelijk gekost? Nou, niet veel. Absoluut niet veel! Ieder item was namelijk slechts, let op, €0,50 per stuk. En toen ik ging afrekenen, bleek ook nog eens dat de kinderkleding in de aanbieding was. Het werd dus nóg goedkoper.. Hoe is ’t mogelijk? Er ging nog maar liefst 50%! korting van de kleding af. €0,25 per stuk dus. En omdat het setje van Noppies aan elkaar zat, werd dat ook als een item gerekend. Voor deze 3 shirtjes, 1 jurkje en 1 legging heb ik dus welgeteld €1,- betaald.. Nogmaals, ik ben om qua tweedehands kleding voor kinderen!

Koop jij ook wel eens kinderkleding bij een tweedehands winkel? Wat koop je dan zoal? En wat zou je juist niet tweedehands kopen? Laat het me weten in een reactie :).

 

 

4 gedachtes over “I love tweedehands: deel 2

Geef een reactie

