Is jullie baby ook zo ‘schattig’?..

Niet nor-maal! Echt, ik sta er gewoon van te kijken hoe het mogelijk is dat er uit zo’n klein meisje zoveel geluid kan komen..

Zoals jullie weten is Evi is het mooiste meisje ooit. Wat mijn vriend en ik samen hebben gemaakt komt dicht in de buurt van pure perfectie.. Oké oké, dat is natuurlijk overdreven, maar voor ons is ze vanzelfsprekend het allermooiste wezentje van de wereld.

En dat allermooiste wezentje van de wereld heeft hele lieve bolle wangetjes. En ze heeft hele mooie grote ogen, het schattigste lachje ever en de liefste zachtste voetjes. Maar al die schattigheid is slechts een façade. Achter al die schattigheid schuilt namelijk een klein monstertje..

Kijk, we zijn heus wel wat gewend qua boeren en schijten. Ik bedoel, we gaan ieder jaar naar de Zwarte Cross waar alles kan en mag en we zijn zelf ook niet altijd even netjes.. Dus wanneer een volwassen vent (of vrouw) een boer laat, kijken we daar eigenlijk niet meer van op of om. Maar als ons kleine meisje, van pak ’n beet 5 kilo en 57 cm, boert als een volwassen vent, nou dan staan we toch wel even te kijken hoor. En ook van die dubieuze geluiden die uit haar luier komen zetten zijn we, op zijn zachts gezegd, onder de indruk.

En ik weet het, alle baby’s boeren en alle baby’s schijten (sorry dat ik het zo recht toe- recht aan zeg, maar het is toch zo?), Jacco en ik zijn toch nog regelmatig verbaasd over het aantal decibellen waarmee dat gebeurt. En eerlijk? Daar zijn we stiekem best een beetje trots op ;). We vinden het namelijk gruwelijk schattig!

Is jullie baby ook zo ‘schattig’? Laat het me weten in een reactie 🙂

 

Geef een reactie

