Geluksmomentje

Elke dag begint goed tegenwoordig, want elke ochtend wordt ik begroet met de allerschattigste, allermooiste, allergrootste glimlach van ons allerliefste meisje. Zodra ik over haar ledikantje hang, ze me ziet en haar lacht toont, dan smelt ik echt even en wordt ik helemaal warm van binnen! Want ik zou niet weten wat er mooier is op de wereld dan die lach, die helemaal en speciaal voor mij alleen is. Zo lief! Mijn geluksmomentje!

Die lach geeft me een bom energie en dat kan ik goed gebruiken. Want ook al slaapt ze 70% van de nachten door, er zijn nog nachten dat ze goed van half drie tot vijf ‘feest kan maken’.. Midden in de nacht besluit ze dan; ‘en nΓΊ ben ik wakker en nΓΊ wil ik aandacht!  Kom me kroelen en vertroetelen, geef me de fles en nog meer knuffels, ik bouw er maar gelijk een heel feest omheen!’

Hartstikke leuk natuurlijk, feest, maar als ik op m’n wankele slappe benen naast haar bedje sta, m’n wallen op m’n knieΓ«n hangen en ik tranen in m’n ogen krijg van het vele gapen, kijk ik er toch echt even anders tegenaan.

Ook nu lig ik wakker. Gelukkig is het nog niet niet midden in de nacht (wel bijna..), maar Evi besloot dat het nog geen tijd was om te gaan slapen na de fles van elf uur. Nu, na 1,5 uur, na 4 keer uit bed te zijn gegaan, 13 pogingen om de speen in dr mond te krijgen (want daar wordt ze rustig en slaperig van), en weet ik ’t hoeveel minuten over d’r bolletje te hebben geaaid, is ze eindelijk stil. En dus kan ik ook gaan slapen. Een probleem.. Nu ben ik klaarwakker πŸ˜’.

Toch kan ik maar beter mijn telefoon wegleggen en proberen te slapen, want wie weet wordt Evi over 2 uur weer wakker en bouwt ze weer een feestje..

Ach, wat maakt mij het ook uit dat ik dan weer met m’n wankele benen, dikke wallen en tranende ogen van het gapen naast dr bedje sta, ze maakt mijn dag morgen toch meteen goed als ze in de ochtend weer naar me lacht.. Mijn geluksmomentje!

Wat zijn jullie geluksmomentjes? Laat het me weten in een reactie 😊

 

4 gedachtes over “Geluksmomentje

  1. Haha, de kleine ondeugd. Wie doet er nou ook aan slapen? πŸ˜‚Ik kan snappen dat dat je geluksmoment is, als de kindjes op mijn werk naar mij lachen smelt ik al, laat staan als het je eigen kindje is… En waarschijnlijk komen er nog veel meer geluksmomentjes bij! Heerlijk van genieten zo (ooka llees je dit met dikke wallen haha)
    Mijn geluksmomentje is toch wel al het schoppen en draaien in mijn buik en dat mijn vriend dat ook kan voelen… hoe verliefd hij dan kijkt en die dame dan reageert op hem… 😍

    Like

    • Hihi, ja er zullen zeker nog veel meer geluksmomentjes bijkomen. Ik heb er nu natuurlijk ook al meerdere, maar dit is wel mijn favoriete 😍. Ik ben uiteindelijk rond kwart voor drie vanacht in slaap gevallen en Evi was om kwart voor zeven weer wakker. Ze heeft net de fles op, dus ik kruip nog even terug in bed! (nu ’t nog kan πŸ˜‰) en dan straks komt die lach weer 😍. Ooh ik vond dat schoppen ook zo leuk! Kon ik ook echt van genieten, maar zodra mijn vriend wilde voelen was ze stil, zo typisch haha. Heerlijk van genieten nog samen hoor! Klinkt clichΓ©, maar voor je t weet is ze er! En dan is het natuurlijk ook genieten, maar dan zullen er zat nachten zijn dat ook jij met slappe benen en dikke wallen naast dr bedje staat.. πŸ˜‰.

      Like

    • Dat is ook heerlijk! Ik ben vandaag lekker wat vroeger opgestaan (ondanks mijn wallen), zodat ik rustig kon ontbijten en een kop koffie kon drinken voor Evi wakker wordt. Wat ze overigens nu wordt, dus ik ga weer lekker van die lach genieten en haar even in bad doen :). Fijne dag en geniet van je koffie πŸ™‚

      Like

Geef een reactie

