Happy B-day to me!

Woohooo, ik ben jarig vandaag. 28 jaartjes alweer. En ik heb zin in vanavond, want dan brengen we Evi naar mijn broertje en zijn vriendin en hebben Jacco en ik heerlijk een avondje voor onszelf! We gaan namelijk eerst een spiegelreflexcamera kopen die al een half jaar op mijn verlanglijstje staat en die nu ook nog eens BTW-vrij is.. En daarna gaan we samen SUSHI eten!! Mijn all-time-favorite voedsel, yum yum yum, hiep hiep hiep HOERAAAA! En ik heb al een stuk taart op, tiramisu taart. En tiramisu is mijn all-time-favorite toetje!

Oohja, en ik ben ook heel blij omdat Evi nu al twee nachten achter elkaar heeft doorgeslapen. Ik ben dus vrij fit vandaag. Nu alleen hopen dat ze vannacht ook weer doorslaapt, maar daar zal ik maar niet op rekenen, dan kan het alleen maar meevallen ;).

Én ik kijk heel erg uit naar morgen, want dan ga ik mijn nieuw gekochte camera eens goed uittesten. Lekker een eindje naar de bossen of over de dijk wandelen met Evi en mooie foto’s maken. Ik zal dan een aantal van die foto’s proberen op mijn site te zetten (ben nog steeds aan het uitvogelen hoe alles werkt hoor). Nu dus hopen op mooi weer morgen..

Kortom, echt een happy happy happy b-day for me! #vrolijk enzo!

Hebben jullie ook een leuke dag? Vertel het me in een reactie 🙂

 

 

Geef een reactie

